i <3 mupparna

Återlevde gamla barndomsminnen när jag råkade snubbla över muppklipp på youtube, fan vad jag älskar dom!
När jag var liten tittade jag alltid på "Mupparnas Julsaga" det är en bra film det..
Kan inte rktigt komma på ett snyggt sätt att säga att Kermit, Amimal och Beaker är mina favoriter, så jag säger det bara:
Kermit, Aminal och Beaker är mina favoriter :)



Jag tror att vi alla kan känna igen oss i Beakers situation, jag kan nog dra mig till minnes den dagen jag drack 5 koppar kaffe till frukost och hoppade runt tills jag somnade...

Och jag är medveten om att jag i ett sms till en "certain someone" *blinkar med ena ögat*   nämnde att jag ska gå och lägga mig tidigt idag, mja, det gick inte så bra med det :P och oturligt nog har vi inga bananer hemma ! :P
Men jag ska vara duktig och lyssna på lite delfinsång eller något...

God natt, eller som Beaker hade sagt:

MEEPMEEP!

Kommentarer
Postat av: Cäs

HAHA! Du är störd :D:D:D

2009-03-09 @ 12:22:21
URL: http://epicwinner.blogg.se/
Postat av: Zeb

Och du säger att jag är nattuggla:P, och inga bananer hemma:O, måste ju få reda på om det hjälper att äta det när man är trött, haha

2009-03-09 @ 22:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0