Epic happening..

ohja ohja (ska sluta säga så, trappa ner liksom... )
Jag har gått och letat jättelänge efter min iPodladdare som varit spårlöst borta, verkligen letat liksom..
Krupit på golvet, ålat under sängen liksom grääääävt bland alla grejer, helt förstörd har jag varit!
Så av en händelse tittade jag i en skrivbordslåda som jag ytters sällan är i och DÄR låg den!
2 saker.
1) Jag har så faan inte lagt den där!
2) Jag vet bara en människa som går runt och flyttar på saker i denna familjen (lät som Petra :S ) och det är pappa!

Konfronterade honom som jag alltid gör när han har flyttat på något, och som vanligt var det han som hade flyttat den..
DENNA LIDELSE JAG GÅTT IGENOM FÖR DENNA LADDARE, ÅÅÅH! jag har blåmärken på knäna!

Nej nej, nu ska vi inte överdriva, jag har laddaren och jag har hittat Beatles LPn som jag letade efter häromdagen..
Jag är nöjd :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0