Cassandras kommantar <3

Bryden, du har verkligen inget liv va? OH NO! EN SÄRSTAVNING!!   -.-"

OCH! HALLÅ! Det var typ ingen på Kenny! Vad är detta? Inser inte folk att detta hör till allmänbildningen och om man inte gillar Kenny Starfighter så är man dum i huvudet? Hehe, eller, nästan i alla fall..
Näh, men det var trevligt :) Jag och zeb fick oss en chock när en viss Johan Glans dök upp på bioduken i form av ond superskurk... :O Och behöver jag nämna Björn? <3 Outstanding! ^^ (as allways, jag vet att ni gillar honom, bara erkänn!)

Kilade upp till zeb för att pissa men blev kvar, inte för att jag klagar ^^ det var minsann trevligt! :)

Och med det skulle jag vilja tillägga ett Woli, och ganska mycket Boli..

-Vart ska du?
-Jag ska ha glass...


Meeeheeeheeeee! xD

Kommentarer
Postat av: Csändrä

Hihihih, ja...

Nej men jag tror att jag är född till att vara en "särstavnings-spotter", jag ser det, jag stör mig :>



Haha, det andra tänker jag inte ens kommentera... Inte här på bloggen i alla fall...

2009-03-26 @ 07:45:56
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0