juice!

DAGENS:
Klädsel: först äcklig t-shirt med hemsydd kjol sedan shorts, t-shirt och jeansjacka...
Frisyr: okammat
Låt: Flightless bird, American mouth - Iron&Wine
Vill ha: Ny baddräkt
Sjuka: Värmeslag
Drog: Zebastian (haha! Okej, den var cheesy!)
Saknad: Cassandra och Angelica :(
Köp: inget
Godis: Fruktnappar
Attityd: positiv
Tanke när du såg dig i spegeln i morse: Har inte hunnit så långt :P

HAR DU:
En bästa vän: Flera bästa vänner :)
Haft ett seriöst förhållande: Im right in the mittle of it, bitch ;)
Dejtat en av dina bästa kompisar: nope :P
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej, måste lära känna personen först :P
Fått ditt hjärta krossat: njä..
Haft ett one night stand: nej tack :P
Skrikit åt en lärare: Har jag säkert gjort...
Kysst någon och sedan ångrat dig: nej, jag slösar inte mina kyssar på vem som helst ;)
Ljugit för dina föräldrar om vart du är:Never again...
Några smycken som kostat över 1000 kr: Smyckesfobi ftw!
Snusat: blääää


8 FÖRSTA:
Bästa kompis: Elin :)
Kärlek: BJörn Gustafsson, SÄÄÄÄÄH! (Zebbe)
Husdjur: Hamstern Oliva (R.I.P)
Semester : Mallorca
Jobb: -
Köpta skiva: Dunno...
Piercing: -
Fylla: -
SISTA:
Personen som smsade dig: Zeb <3
Personen som du kramade: Zebastian :P
Peronen som ringde dig: Amanda :)
Personen som du ringde: Eeehm... Minns inte
Personen du kysste:  Zebbe
Bilfärd: Från Kusten (Y)
Filmen du såg: Twillight
Gången du grät: Sista Grey's anatomy avsnittet :(
Måltiden: Hos Möllborns :) mööms :)

SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: lätt!
Våga hoppa bungyjump: lätt!
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: personlighet först.
Kalla dig själv lycklig: Jag är mig en lycklig firre :)
Hellre ta bilden än vara med på den: haha, ja :P
Kunna gråta över en kille: skulle jag säkert!
Kunna gråta över en tjej: visst visst...
Kunna springa 50mil: skulle inte kunna springa en meter om jag så hade velat.


VAD:
Gör du just nu: Flyller i detta och funderar på att nattäta.
Ska du göra imorgon: Först konfirmation, sedan ut till Nordkroken med Zebbe för att träffa Hannah och Amanda och bada :)
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Don't be such a pussy!
Har du med dig in på bion: Cola <3
Är det för färg på dina byxor: svarta
Är det för väder hos dig just nu?: natt, svalt, gött (Y)
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: leende :)
Skulle du göra om du vann på lotto: Hyperventilera av glädje! Speciellt eftersom att jag inte spelar lotto!


BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: skulle jag inte påstå.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 17 :)
Berättat en hemlighet för dig den här veckan: ja, haha! :P
Använder du huvtröjor: när jag är ute med Teddy.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: nej
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: spelar nog ingen roll...

VAL:
Solnedgång eller soluppgång: soluppgång
Sommar eller vinter: sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: 16 :)
Sova på sida, mage eller rygg: mage och sida
Kramar eller kyssar: en hård jävla kram, DET är vad jag vill ha! :D

 

 

------

Behöver inte påminna någon om att någon dog idag, vi vet alla vem jag menar och vi blev alla tagna med byxorna nere. There! I've said it! Nu skaj ag ta mig fan dricka lite apelsinjuice och pissa!

BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0