Tyskland!

Tyskland imorgon! :D
Kommer sakna Zebbe :/
Kommer tänka på Berlin med klassen :(

Huuu, jag kan verkligen inte njuta av det faktum att jag har sommaslov än! Hallå! Jag kommer ALDRIG ALDRIG ALDRIG mer sitta i grupprummet och låtsas jobba när Urban kommer in och ställer sig och tittar på oss, på sin klocka och sedan på oss igen. Står ett tag, tittar på klockan, kanske säger något random för att sedan gå ut igen utan att stänga dörren. Och sedan det hetsiga samtalet om vem som sedan ska stänga dörrhelvetet... Minns ni? :(

Glad att jag fick kramat en massa människor igår i alla fall..
Alexander Thordsson... Gustaf Back...
:O !!

Fredrik!! Mr. Falukorv! F.F!! :O
NO MORE!!! :( :( :(

:'(

Kommentarer
Postat av: Judit

FRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIDA!?

DU ÅKER IDAG?

HAR DU REDAN ÅKT?

FÖR FASIKEN var är du? SJUTTON GUBBAR!

BAJSBAJSBAJSBAJS! jag ringer dig PÅ DIREKTEN!

2009-06-12 @ 13:07:22
Postat av: C

:'(

Jag saknar partynian! :''(<3

Men have fun i Tyskland i alla fall, glömde ge dig pengar till Vanilla Coke, men skiter i det då ;D

Ses när du kommer hem : )

2009-06-12 @ 13:36:31
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0