redovisning

Haft redovisning på folketshus idag, inte för att jag hade något annat är Angelicas vaniljbullar som jag hade gjort såsen till att visa upp men... Bästa med det hela var väl kanske egentligen att Zebbe kom dit och gjorde oss sällskap <3

Så stolt över min Cassandra som spelade elgitarr med Jesper och Tony, Feeling good, fett najs! haha! Våldgästade pianot när allt var slut, så skönt att spela på ett riktigt piano (som inte tar emot när man ska spela). Inte för att jag spelade felfritt men, eeh! Vem gjorde det idag?(haha! lyckat att faila på att spela liggande ackord btw!) Hahaha! Mamma mia på piano <3 Cassandras favorit.

Måste lämna in min dator imorgon :( Muu! jag vill inte! Beeeeeeeellaaaaa!! :( nooes! Jag ska sitta och smeka henne det sista innan hon, eh, dör? Kommer sakna att ligga och titta på family guy tillsammans med Zebbe till klockan halvt tre på morgonen, eller att posta random blogginlägg kockan fyra på natten, eller att chatta med cassandra tills solen går upp! (Ingen mer sådant nu Cääs! SORG!) Ååååh :(

Vad mer? Jag ska till Tyskland på fredag! Och på Elton John den 21:a! Och Deep Purple den 15 Juli! OCH HARRY POTTER DEN 17 JULI! :D WIIIIIIE!! Fatta mitt glädjeryck när jag såg planschen! Åååh! HARRY POTTER! Jag svär! om David Yates sabbar Halvblodsprinsen för mig, då skickar jag en fucking mailbomb till honom eller något! Bästa boken, seriöst! Bästa boken i hela serien! ni fattar inte hur underbart den är (om ni inte har läst den...)

Kommentarer
Postat av: Judit

jooooooooo

JAG FATTAR HUR BRA DEN ÄR

FÖRJAGHARFAKTISKT LÄST DEN

ett antal gånger!

och VARFAN håller du hus kvinna??

vavavava!

du får sluta hänga med den dära zebbe nu vaaah!? han är inte bra för dig.

han tar upp all din tid= du kan inte umgås med mig= DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLIGT! med versaler!

det villsäga väldigt väldigt dååligt!

gaaaaaah!

love makes you blind! okej! KOM IHÅG DET! och om han göra dig något JAG SVÄR! JAG NITAR SÖNDER HAN!

2009-06-08 @ 22:00:43
Postat av: Anonym

Mamma Mia<3

Kommer att sakna våra chatter :(<3

Jag får en ny bärbar att ha hos mamma iaf, så du får se till att vara inloggad iaf några nätter nu i sommar :D

2009-06-08 @ 22:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0