Orkar inte blogga..

Men har inget bättre för mig! Förhoppningsvis kommer Cassadnra hit sedan :) mys!
Skolavslutning igår! :( Det känns bara tomt om jag ska vara ärlig! Nian var underbar!
Vi fick en cd-skiva med oss hem med låtar vi gjort under året och bilder! Har inte kollat på det än, men jag ska, kommer säkert lipa som ett liten litet barn, men men! :P

Av någon anledning kommer jag sakna Fronter! :( Kanske måste byta min mejl-adress på min blogg också ([email protected]) med tanke på att jag inte går på Fridaskolan längre (!!!)
No more:
Någon: Heter du Frida?
Jag: Ja?
Någon: Och du går på Fridaskolan?
Jag: Ja...
Någon: Haha! Frida på Fridaskolan! Vad fyndigt!!
Jag: OHJA! Mycket fyndigt, mycket fyndigt...

Kommer sakna Fridaskolan :(

Kommentarer
Postat av: C

Någon: Heter du Dehali?

Du: Ja

Någon: Och går på swedenborg?

Du: Ja...

Någon: Haha! Dehali på swedenborg! Vad fyndigt!!

Du: Nej... Inte alls faktiskt

2009-06-12 @ 13:38:52
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0