Jag tror mig fan att jag fick en hård jävla kram härom dagen! :D

Det är varmt nu, riktigt varmt är det! Och att gå och bada är liksom inte ett option med tanke på att jag har utegångsförbud (fråga inte varför, det roar inte en människa). Det är så roligt när min mamma ger mig utegångsförbud, jag får inte gå ut egentligen. Men jag får gå ut! Ganska förvirrande, har inte lyckats komma underfund vad meningen med det hela är...

Dagen spenderades hemma hos farmor som fyllde 79 igår, hon fick ett pärlhalsband :)
På eftermiddagen mötte jag upp med Cornelia och Cassandra som satt och kollade på Bruce den allsmäktige i Cornelias bastuvarma rum. Vi tog sedan cyklarna ner till Gamle dahl där dom badade och jag tittade på (känns ju så där att säga att man går ut på en promenad och kommer hem med blött hår, typ eeehm, jag ramlade i en vattenpöl påväg hem!)

Imorgon ska jag trampa mig ner till centrum för att träffa min favoritBarry, njuta av solen och kanske bada i kanalen (väntar på att Cassandra ska svara om hon är på)

Frida säger:
om det blir riktigt jävla varmt imorgon, ska vi satsa på ett dopp i kanalen då?
- Epic-C                    Truly amazing säger:
Lätt!

Tror att det är ganska spikat :)
Hoppas på att få träffa den lille Zebben imorgon också, han är en man i min smak! :) OOOOOHJa!

Kommentarer
Postat av: C

Mh, bada imorgon! :D<3

2009-06-30 @ 01:37:42
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0