In the studio

Har varit i mammas kusins studio idag, Jeavlar! Jag visste att hans intresse för musik var stort men att det var   stort hade jag ingen aning om! Fem synthar hade han i studion, FEM! :O Haha! Han visade en av sina hemmagjorda basar, så söt! :P Men seriöst, det var fräckt...

Har shoppat idag också (care information) har faktiskt inte köpt så jättemycket men det är ändå osäkert om vi får med oss allt hem med tanke på att packningen bara får väga 15kg. Och ååååh! Jag kommer hem imorgon! :D Erkänn att ni har saknat mig! Bara erkänn! För jag har saknat er meeeeeeeeeed! ^^ Barry! Är torsdag våran dag kanske? :D Du+Jag+pepsi= sant? :D (fän väd mängä smäjläsääär däät blääääv!) (nu kom min potensiellt homoxesualla syssling in i rummet och utropade "cool", jag vet, men han är tysk...)
Vi åker här ifrån ca 10, planet går 3, flygturen tar ca 2timmar och bilturen från Säve till hem tar kanske en timme? Så jag förmodar att jag är hemma typ18:00- 18:30? Den som vill får komma och hälsa på får heeeeeeeeeemskt gärna göra det!^^ (Zebbe, det där var en direkt hint till dig!)

Nåväl, jag ska nog ta mig en titt på facebook och bilddagboken (om jag kommer in på dom sidorna, jävla cp-internet, funkar typ inte, tacka vet jag svenskt internet!)

Thüss! ses morgon mina smu wurstar! :D

Kommentarer
Postat av: Cool Barry

Torsdag funkar jättebra :D

Smäääjlääsääär! ;);););)

2009-06-16 @ 19:29:39
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0