Deuchland über alles!

Mmmm, 25 grader i skuggan, men vill väl sitta i skuggan när det är strålande solsken ute? Wunderbar!
Äter käsercouchen (cheesecake) och lyssnar på när Else pratar i rasande fart! Det roligaste är nästan när hon pratar med mig och antar att jag fattar vad hon säger (det gör jag inte!) Hahahaha! Viftar med fingrarna gör hon också!

Har varit på DM idag också, aaah... Så billigt så billigt. Vissa saker kostar hälften av vad det kostar i Sverige!
Men jag saknar Sverige ändå, saknar mitt piano, att smsa, Zebbe, Judit, Cassandra och gänget (ni vet vilka ni är)  och jag saknar pepsi! AAAAH! JAG VILL HA PEPSI! nu nu nu nu nu! Men icke, dom har bara cola här! :(

Ska på dop imorgon i en liten by i "jag vet inte vart". Det är typ ett samhälle lite som Åsaka. Nej, jag ljög, det är värre än så, mycket mycket värre... Men det ska väll bli mysigt antar jag.

(haha! Det är roligt att kolla på när Petra pratar tyska också! Hon ser så vidrigt tysk ut!)
Nej, nu ska jag försöka logga in på facebook igen, kanske ska försöka med bdb också, tycks itne funka på denna datorn. (Eller så är det det tyska intranätet som dampar? Äh!

Tchüss!

(Haha! Alla tyska stavningar är rena gissningar, om dom stämmer eller ej rör mig inte i ryggen :P )

Kommentarer
Postat av: C

Åh, kom hem nu! D:<3



Btw, din lille lögnare, du sa att jag skulle få tillbaka den pepsin du är skyldig mig innan du åker till Tyskland :(

Men icke...

2009-06-14 @ 00:27:20
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0