Barry ska få tillbaka sin pepsi när jag kommer hem, och vilken smarrig pepsi sedan! ;)

Har jag nämnt att det är varmt i Tyskland?

Har varit ute på landet i några dagar nu, det går inte att beskriva tror jag! Ni vet sådana tyskar som man ser i filmer? Feta, bär läderhosen, hattar, dom är svettiga och feta och dricker öl och äter korv, precis sådana är dom här!
Jag har i stort sett varit i den mest tyska delen av Tyskland! :P

Btw, jag är ingen bebismänniska! Jag fattar inte förtjusningen! Så länge det inte är min egna bebis kan det kvitta, och jag har inte tänkt att skaffa mig en bebis på ett bra tag. Appropå bebis så har jag shoppat idag när vi kom in till stan igen!
DM <3
New Yorker <3
En klänning och massa hårgrejer, sehr schön! Kommer att komma till gymnasiet med fint hår! (Y)

Fän, jag luktar svettig tysk! Hahaha! Passande! Måste duscha sedan. Gött att det bara är typ två dagar kvar tills vi åker hem igen, inte för att jag inte gillar Tyskland eller så, ich leibe es! über alles! Men shit vad jag saknar Zebastian! :(




Kommentarer
Postat av: C

Barry längtar efter sin pepsi : )

Fast att jag köpte det idag (A)

Vi träffas i stan snart och dricker pepsi och köper cola? :D





Agreed on the babything though, enda barnen jag gillar är mina småsyskon... Annars fattar jag inte vad det facsinerande med barn och bebisar är D:

2009-06-16 @ 15:55:25
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0