ba

1. hur mycket pengar har du på din mobil?  Jag har abonnemang.



2. Har du fått en kyss på de närmsta 14 dagarna?   svar: ja.



3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Zebbe


4. Hur lång är du? 164 cm :)



5. Vilken är den senaste filmen du sett?  Face off


6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen? skulle du allt gilla va? :P



7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa (snabbt, enkelt och det går inte att göra smileysar när man ringeer ;)  )


8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?  Gifta



9. När såg du senast din mamma?  Tittar på henne nu, det är en syn det...


10. Icke godkänt i något ämne? Godkänd i alla ämnen, Oh yes, I spanska med! :O

11. Mvg i något?  ja, i sju tror jag...


12. När vaknade du idag? Det beror på, Zebbe har väkt mig tre gånger denna morgon :P


13. Vilken är din favoritplats?  Target i Florida :)



14. Vilken plats föredrar du minst?  Jag vill säga skolan, men faktum är att jag älskar att sitta i grupprummet med girlsen ;) Jennie, Ange, Barry och Granlund ^^


15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?  Australien på någon utgrävning :)


16. Hur stor är din säng?  1,20. Perfa ;)



17. Vad sover du i? Stor t-shirt eler nattlinne


18. Hur många kuddar har du i sängen?  två


19. Var bor du?  Skoftebyn (Y)


20. Tycker du om kinamat?  Mmmm :)


21. Tycker du om kaffe? Dricker just nu, ska läsa Parfymen ikväll, need to stay awake!


22. Vad dricker du helst till frukost?  Apelsinjuice (alla antecknar)





24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? nej (höhö)


25. Vill du ha barn? JAG SKA HAA TREEEE BAAARN! TVÅ VILLINGFLICKOR SOM SKA HETA ANNA, OCH EN KILLE SOM SKA HETA, eeeeh... FILIP?!



26. Kan du några andra språk än svenska?  Kinesiska ftw! skoja, ja.



27. Har du någonsin åkt ambulans?  jaopp, Adams pappa körde, SCORE!


28. Föredrar du havet eller en bassäng? Mmmm, klor <3


29. Vad spenderar du helst pengar på?  Godis och cola



30. Äger du dyrbara smycken?  Nej, har fobi mot smycken, det skulle inte funka xD


31. Kan du rulla med tungan?  Rulla? Nej, men jag kan tulla!


32. Vem är den roligaste människan du känner? Förmodligen Cassandra...


33. Vad har du för ringsignal?  haha! Nokia tune ftw! Orginalet! ;)



34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?  Ja, någonstans...



35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? nagellack


36. Kan du byta olja på bilen?  hahha! nej? Dolly Parton vet tydligen mer om bilar än mig! xD


37. Vilken var den senaste boken du läste? ?  Flugornas herre <3




39. När var du i kyrkan senast?  eeehumm, när jag konfirmerades?


40. Hur många hål har du i öronen?  zero (mmm, cola zero, hos Bengt! Mmmm...)


41. Har du någon piercing? nej, ännu en gång, smyckesfobi :P


42. Har du någon tatuering?  nej


43. Har du provat droger?  Röker hasch as we speak! skuja ;) nej



44. Röka eller snusa? pepsi <3



45. Har du pojkvän/flickvän?  Flickvän har jag.. och så Zebbe, men vi är bara KK (skoja ;) )


46. Vad är ditt  mobil nummer?  hEmLiGt ^^


47. Vad ska du göra ikväll?  Läsa, kanske spamma Zeb?

48. Har du några syskon?  Lätt, bror miin ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

"32. Vem är den roligaste människan du känner? Förmodligen Cassandra..."

Det är väl det som är den värsta frågan! :D<3



2009-06-07 @ 22:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0