-

Zebbe duschar, så jag fyller i en lista så länge :)

MIN HÖGSTADIETID
en lista för alla de som slutar nian i år.


UPPVÄRMNING


vad hette din skola? Fridaskolan ^^

vad hette din klass? X

hur länge gick du där?  började där i mitten av 2:an

roligaste ämnet? Musik

tråkigaste ämnet? Close tie mellan Spanska och Matte....

hur var maten? Helt okej, jag är inte direkt kräsen :P

bästa läraren?  Urban <3

sämsta läraren? Carola

kommer du sakna högstadietiden? Jaaa! :(



DETTA HAR JAG HUNNIT MED UNDER MINA 8 ÅR PÅ HÖGSTADIET;
(åtta år på högstadiet? eeeh...)

[x] haft kul på en lektion

[x] haft tråkigt på en lektion

[x] skolkat

[/] blivit utskälld av läraren

[X] fått betygsvarning

[X] fått IG " på prov"

[x] fått MVG

[ ] fått kvarsittning

[x] kommit försent (typ, varje dag? :P )

[x] varit ovän med någon i din skola

[ ] varit förälskad i någon i din skola

[x] skrikit åt en lärare

[/] förstört skolans egendom

[X] spytt i skolan

[X] svimmat i skolan

[x] hatat en lärare

[x] tyckt om en lärare

[ ] varit kär i en lärare

[ ] tyckt att en lärare är attraktiv/snygg

[X] gjort bort dig i skolan

[ ] använt narkotika

[x ] klottrat på allmän plats

[cyklat utan hjälm^^] gjort något olagligt

[ ] blivit arresterad

[ ] sovit i fyllecell

[x] rymt hemifrån

[/] genomgått en operation

[ ] varit med om en bilolycka

[x] varit nära döden

[ ] någon nära har avlidit

[X] förlorat en nära vän

[x] ljugit för en vän

[ ] gråtit på grund av olycklig kärlek

[x] ifrågasatt ditt hjärta

[x] tvivlat på dig själv

[x] hatat dig själv

[x] fått höra att du är snygg

[ x] fått höra att du är ful

[ ] fått höra att du borde bli modell

[ ] fått höra att du sjunger bra

[ ] fått höra att du sjunger dåligt

[x] fått höra att någon älskar dig

[x] fått höra att någon hatar dig

[ ] sett din idol live

[x] varit på konsert

[ ] varit backstage på en konsert

[ ] har fått din idols autograf

[x ] lyssnat på samma låt en hel natt

[ ] varit med på TV

[x] varit med i tidningen

[x] vunnit en tävling (Lisebergs godishjul, sommaren 06!)

[x] uppträtt inför publik

[x] kysst en av samma kön

[ ] kysst mer än 5 personer på ett dygn

[ ] haft trekant

[x] kramat en snygg kille/tjej

[X] varit förälskad i någon äldre än du själv

[ ] varit förälskad i någon yngre än du själv

[ ] varit kär i någon av samma kön

[x] varit kär i en kändis

[ ] haft sex med en kändis

[x] lärt känna en ny person

[X] sagt upp kontakten med någon

[x] tappat kontakten med någon

[x] saknat en gammal vän

[ ] träffat någon på Internet och sedan på riktigt

[x] varit på en fest där det förekom alkohol

[ ] haft en fest där det förekom alkohol

[ ] förstört en fest

[x] spytt upp allt du ätit till frukost och ändå gått till skolan

[ ] haft anorexi

[ ] velat bli modell

[x] varit nöjd med dig själv

[ ] varit otrogen

[x] varit i ett seriöst förhållande

[ ] dumpat din partner för någon annan

[ ] blivit dumpad

[x] ändrat musikstil sen i tvåan (hahaha! Nej! Britney Spears ftw! :P)

[x] ändrat klädstil sen i tvåan

[x] känt dig lycklig (^^)

[x] skrattat med dina vänner (varje dag! ^^)

[x] älskat att leva(^^)

[x] fått nya erfarenheter




Så, nu hör jag att Zebbe rakar sig där inne, ska snart dra med honom ner till stan och köpa glass. :)
TWISTEEEER! :D

Kommentarer
Postat av: C

[ ] varit kär i en lärare

[ ] tyckt att en lärare är attraktiv/snygg

Urban?



Dessutom var du inte helt ärlig på alla frågor D:

Du har till exempel kanske varit med på tv i talang... Vi syndes säkert liiite någon gång xD



Btw, jag trodde det stod "Nu hör jag att Zeb rakar sig där nere"



2009-06-24 @ 23:34:49
Postat av: Judit

FRRRRRRRIDA FRIDAFRIDAFRIDAFRIDA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!

ALLTSÅ DÖRDÖRDÖR!

okej tacka gud för att jag läser blondinbellas blogg säger jag bara

:http://blondinbella.se/vinn-en-biljett-till-galapremiaren-av-harry-potter/#Kommentarer

FRIDA!

MAN KAN VINNA BILJETTER TILL GALAPREMIÄREN I MEAN THE FUCKING GALAPREMIÄR!

och vet duuvad :D:D::D:D skådespelarna kommer att närvara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag döör!

2009-06-25 @ 12:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0