you are my sunshine...

Lyssnar på den låten nu medans jag gör mig iordning. Ska till Nordkroken snart igen, ett jävla velande fram och tillbaka!
Förvånad över att det har hållt upp hela dagen idag, första dagen det inte regnat sen jag vet inte...
Har hunnit rensa rosenrabatterna samt städa idag, känner mig lite stolt med tanke på att sådana saker verkligen inte är min grej. Från det ena till det andra: Vad fan är Spotifys problem? Varför är Alcazar det åttonde mest spelade bandet och Alexander Lazarev (som jag aldrig ens hört talats om) på tionde?
Jag lyssnar bara på Modest mouse, Coldplay, Death cab for Cutie, Peter Tjajkovskji och Regina Spektor på Spotify, varför är INGEN av dom med på mest speladelistan? Eeeeeh, spelar ingen större roll så sett, men det är störande...

Njä, jag ska återgå till vad det än var jag gjorde (Äta nachochips med ostsmak)... Går förövrigt och hoppas på att något roligt ska hända, typ som att Judit helt plötsligt ringde och ropade : FRIDA! Ska vi ta en promenad runt Skoftebyn eller? Jag har godis! :) Eller att Cassandra skulle skicka ett snabbmedelande på msn där det stod: Filmkväll hos Angelica ikväll, är du med? :) ELLER att Zebbe skulle skicka ett sms där det stod, ska du till Nordkroken ikväll? Får man följa med? :)

Men icke... Jag bara sitter och väntar på att klockan ska bli nio så jag kan åka (orka åka klockan åtta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0