Woho! jag hittade en till! :D

FÖR alla SOM SLUTAR NIAN
Vem i din klass...
...var roligast? -
Cassandra

...pluggade mest?- inte fan var det jag!:P

...kom mest försent?- Jag, Jennie och Minna

...skolkade mest?- Thårsk?

...tyckte du mest om att vara med?- Mitt crew! ^^

...lärde du känna minst av alla?- Sebastian

...önskar du att du aldrig träffat?-  Ingen ;)

...skulle du helst vara, om du inte fick välja dig själv?- Urban, tänk att vet allt! :O



Lärarna:
Vem lärde du dig mest av?-
Carina

Minst?- Niklas

Vem av lärarna hade finast kläder?- Urban <3

Var någon utav dina lärare snygga?- Inte direkt :P

Vilka skrek du på?- ingen, tror jag...



Raster:
Vilket av följande gjorde du oftast på raster; dansa, snacka skit, bajsa? -
snacka skit :P

Hur var den bästa rasten i högstadiet?- Alla raster när det var fint väder och vi gick ner till Bengt och köpte cola, drack upp den bakom Aspens och sedan gick in och satte oss vid datorerna :)

Vem/vilka var du med på rasterna?-
Angelica, Cassandra, Jesper, Granlund, Jennie, Adam och Cornelia :)

Till sist:
Vad ska du göra dagen då helvetet ÄNTLIGEN slutar?-
Helvetet? Det var rena rama paradise! :O

Kommentarer
Postat av: C

mdölfmwöarkwöe

Saknar nian :<

2009-07-05 @ 18:19:51
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0