Från FGs bilddagbok

BRUKAR DU..
Titta på dig själv i spegeln: ja
Gnälla: hela tiden, det är så jävla synd om mig!
Skrika: Nej men jag hrar konstaterat att jag pratar ganska högt
Sova: det händer :P
Ha ångest: Bruka och bruka? :P
Skada dig själv med flit: jag lyckas skada mig utan flit, så, varför skulle jag? :P
Ta mediciner du inte borde ta: nej, jag tar dom mediciner jag måste ta för att överleva, det räcker.
Vilja dö: nej tack
Drömma mardrömmar: drömmer inte så orta, speciellt inte mardrömmar.
Drömma sexdrömmar: nej, aldrig hänt faktiskt!
Ta droger: Nej, och dom någon av mina vänner börjar knarka så ska jag slå ihjäl dom!
Försöka vara annorlunda: Behöver inte försöka, jag är som jag är :P
Klä dig i svart: händer
Gå till kyrkan: nej, inte sen konfirmationstiden. Orkar inte gå upp så tidigt.
Gå i skolan: Har inte mycket till val med tanke på att det är lag på't
Ljuga: beroendeframkallande, en riktigt liten mytoman ;)
Hata folk: Ytterst sällen och bara vissa personer.
Lita på folk: Ja, speciellt Zebastian ;)



VEM...
Saknar du: Cassandra och Angelica
Vill du döda:
ÄR för trött för att döda någon just nu.
Rörde dig sist: Zebastian antar jag?
Vill du slå: eheee...
Kysste dig sist: Zeb
Vill du kittla: Zebbe (låter som en liten pojke ^^)
Kramade du sist: Zebastian
Vill du prata med: Zebastian (men tjata!!!!! ÅÅÅÅH)
Skrek du på sist: Petraa
Vill du vara som: mig sjäv
Sårade dig sist: ETT SÅR
Vill du bli galet full med: Angelica
Fick du sms från senast: Zeb
Ringde dig senast: Pappa
Är vackrast på jorden: Alla är vackra :)


HAR DU...
För många vänner: Absolut inte :)
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: räkna orden i text remsor osv...
Någon fysisk sjukdom: Diabetes, hudsjukdom (Y)
Någon skada: Bara i huvudet, HAAAAA HAAAAA HAAAAA!!!
Färgat håret: Nej aldrig ;)
Brutit några ben: nope. Konstigt med tanke på hur klantig jag är! :O
Några piercings: Nej, smyckesfobi+sticka-hål-i-hudenfibi+pearcing= ingen bra idé (bara tnaken gör mig spyfärdig)
Egen dator: Nej, men snart har jag mig en MacBook :D
Bra självförtroende: Jadå :)
Kysst någon: ja
Tagit nakenbilder: bARA PÅ NUDISTER I bERLIN (y)
Sagt jag älskar dig till någon idag: Den enda levande varelsen i detta huset är jag själv, så så länge jag inte ställer mig framför en spegel och säger det till mig själv så är det ganska knepigt..
Bjudit ut någon: njä...
Varit kär: ÄR :)
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: pojkhjärtan ;) lol!
Lämnat landet:  många gånger.
Tuttat eld på nått: ohja!
Gjort något olagligt: cykla utan hjälm (Y)


HUR..
Går du: rak i ryggen
Svarar du i telefonen: hallå/aah deä Frida/ IJÄÄÄ HÄLLAAAO DE Ä CÄÄRIIIINÄÄÄÄÄ!!!
Fördriver du tiden: Umgås med vänner
Mycket pengar har du:  vet inte
Tjänar du pengar: Inte direkt
Ofta diskar du: jag diskar samma stekpanna i stortsett varje dag, annars är det diskmaskin som gäller ;)
Ofta städar du: 3-4 gånger om året?
många stör du dig på: en person i stort sett (hähä, ordvits! xD)
Ofta träffar du din familj: Med tanke på att jag bor i samma hus som dom, varje dag. (förutom Oscar som bor i Göteborg

 

TROR DU..
Att du kommer bli något: Ganska svårt att inte bli något
På gud: För det mesta
På rymdvarelser: nej
Att folk tycker om dig: Mina vänner i alla fall :)
På ett liv efter detta: njää..
Att fiskar kan tänka:  ja, faktiskt!
Att du kommer leva länge: jag har diabetes och jag dricker typ en och en halv liter cola varje dag, nej, jag tror inte att jag kommer få ett extremt långt liv. :p

 

 

Bajsar på allt, jag går och lägger mig i min säng och stirrar apatiskt upp i taket istället, mycket mer tillfredsställande är att sitta vid datorn och inte göra någonting.

 


Kommentarer
Postat av: C

IJÄÄÄ HÄLLAAAO DE Ä CÄÄRIIIINÄÄÄÄÄ!!!



Haha, varför svarar du inte så när jag ringer?! : <

2009-07-05 @ 18:18:17
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0