Telekonversation med Zeb:

Zebbe: Vad gör du då?
Frida: Haha, joo, du vet ju hur jag är. Jag har en förkärlek till att söka på ordet bajs i tid och otid och nu är det som så att jag hittade en låt som hette "bajs i fittan"
Zebbe: Jaha?
Frida: hahahahaha! jaa! Men du hör ju!
Zebbe: *tystnad*... Jahaa...
Frida: hahahahahaha! Den gick typ så här: hon hade bajs i fittan, hon hade bajs i fiii i  iii iittaaan..
Zebbe: okej...
Frida: men hallå! Det är ju jättekul!
Zebbe: Mmm, du! Jag måste ringa Patrik nu...



Antingen tyckte han inte att låten "bajs i fittan" var rolig och han drog en nödlögn för att slippa prata med mig,
eller så behövde han faktiskt ringa Patrik... Vet inte riktigt vad jag tror...



Förövrigt älskar jag attt albumet låten är på heter "We are the future"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0