Tänkte gå in lite närmare på mitt tidigare inlägg:

Jo, mina nära och kära vet ju hur mycket Harry Potter betyder för mig, dom är lite som en fristad, och jag har nu försökt övertala Zebbe att läsa dessa förtjusande böcker men icke! Då har jag istället erbjudit mig att läsa dom för honom, med inlevelse och olika röster för varje karaktär. Men icke! Och imorses var jag hemma och hämtade den boken för att ha något att läsa ikväll i Nordkroken(som vi aldrig åkte till, men det är en annan historia)

Okej, jag skulle skriva ett inlägg om hur jag stod och läste Harry Potter för Tub och Zeb men sedan råkade jag hitta en låt på spotify. Mogen som jag är brukar jag randomly söka på ord som "bajs" eller "kiss" på tex google eller spotify.

 Denna gången blev det helt enkelt en fullträff:



Lyssna på låten, så förstår ni hur allting helt plötsligt blir ointressant, namnet på låten talar ju för sig självt!

Kommentarer
Postat av: C

Låten... I came<3

2009-07-30 @ 23:38:42
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0