Ridin' slow...

Seg dag, försöker få tag på min kära farmor så att vi kan chilla fett (och lägga upp och sy in mina nya jeans), men kvinnan svarar inte i telefonen! Hon och farfar är säkert ute på dåligheter eller så är hon bakis och inte orkar svara... Nåväl, jag försöker så länge jag kan och om jag inte får tag på henne så är det bara att hoppa på bussen mot Nordkroken.

Men medans jag väntar på att hon ska svara tittar jag på Run's house. Sådana program är egentligen below my dignity men, ah, jag måste erkänna att jag tycker att det är roligt. Sad, but true. En annan sak som är sad but true är att det är riktigt jävla najs väder ute, men jag sitter alltså inne och kollar på tv, vad är det för fel på mig?

Borde sola, men orkar inte.
Borde gå en promenade i solskenet, men orkar inte göra det själv.
Borde åka till Nordkroken och bada, men jag måste ha tag på farmor först.


Damn it woman! pick up the phone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0