My own personal Samson :)

Underbar dag!
Vaknar, det är varmt och jag svettas som en liten gris. Går upp och tittar slött på tv samtidigt som jag äter någon form at frukost. Helt plötsligt utropar Petra:" Nu kommer Zebbe!" Min tanke: Varför är hon så grym? Ser hon inte att jag är på humör? jag vill inte få upp förhoppningar och vända mig om för att upptäcka att hon bara skojade.. Jag svarar därför: "kul.."
"Ja, eller det kommer i alla fall en blå Saab nu." Jag vänder mig därför om, och mycket riktigt Där kommer en blå Saab!
min första tanke: jag har ingen BH på mig! Sedan springer jag ut ur den lilla stugan och ser att mycket riktigt, där står Zebastian! :D Sånt är underbart! Jag älskar när folk kommer på surprise-besök! (så länge det är människor man vill ha surprise-besök av :P)

Hur som, det var vidrigt varmt idag i Nordkroken, gick och tvättade mig i sjön, hällde kallt vattten i en pepsiflaska och hällde över mig själv, tog sedan vattenslangen och spolade av mig med, efter det gick vi till sjön igen.
Sedan hem och äta middag, grillat... På kvällen blev det Ice Age3 med gossen min, kul ;) Svenskt tal tfw! x)

Och för ganska exakt en timme sedan släppte den ytterst trötta gossen av mig vid mitt hus efter en promenad genom stan. Bättre kan man nästan inte ha det. Nu har jag huset helt för mig själv och jag tänker uttnyttja det genom att dansa naken till gamla hits som "dancing in the moonlight"  (passande?) eller "kiss me" av Sixpence None The Richer... Eller så sätter jag bara på en film att somna till? Haha, vi får se! Nu ska jag i alla fall blanda lite soda stream cola. Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0