Hello!

Ja, jag har spelat Sims två dagar i sträck nu. Känns som förr i tiden när jag inte hade några vänner, någon pojkvänn eller ett liv. Jag bara satt sår, spelade sims och åt. Men nu blire andra bullar!

Imorgon drar familjen till Göteborg! Håhå jaja! Först slänger jag in mina grejer hemma hos Oscar och sedan drar ut på stan tills det är Deep Purple time! :D Hem till Oscar efter det, sova, NY DAAAAG! Träffa CoolBarry klockan 3, hänga med henne och sedan blir det Harry Potter! :D Jag klarar inte av att skriva hur mycket denna filmen betyder för mig redan, dels för att det finns en risk att jag börjar gråta, dels för att Petra är så allmänt störande så jag vill strypa henne :)
(med andra ord: Om jag skriver för snabbt eller mycket kommer hon utrusandes i vardagsrummet(naken) och skriker på mig)

Loggar nu ut innan hotet om att hon ska rycka ur sladden blir verklighet, hörs styp, fredag! :)

Kommentarer
Postat av: C

CoolBarry är så jävla cool alltså.

2009-07-15 @ 21:07:15
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0