Fallens suger!

Så var det sagt, nu går vi vidare...

Zebbe ligger i sängen och sover (whoaaaa?!!) som ett litet barn med täcket över ena örat. Han skulle inte vakna ens om jag drog igång en motorsåg i samma rum... Själv sitter jag och läser bloggar och lyssnar på John Mayer (SAY!!). Mr. Mayer känns som en gammal vän vid det här laget, en klok man! Eller, en klok mansman (hört att han är ett svin in real life, men! Eeeh hee hee.. What ever! :P ).

Och faaaaaaaaaaan vad lång reklamen är i spotify, och fan vad lame-ass den är!
Dang, är faktiskt trött nu, men kan inte sova. Problem? Ja, ganska mycket. Men vad ska man göra liksom? har redan legat i en och en halv timme och försökt att sova utan att lyckas. Ska lyssna klart på denna låten (clarity) sedan krypa ner hos den lille gossen igen ;)

Kommentarer
Postat av: C

Klaga lagom : <

Jag har legat i tre och en halv timme och kan fortfarande inte sova, har typ gett upp nu.



Hahah, jag är så sjukt hungrig.

2009-07-19 @ 09:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0