ett typiskt blogginlägg

Gjort idag:
rensat garderoben
dammsugit
skurat golv
städat mitt rum
sett på fem filmer (Syskonen Baulderairs olysaliga liv, Chicago, O' brother where are thou?, Down with love, Illusionisten)
bytt sängkläder (about time!)
dammat allt i mitt rum
strukit
lagat mat till mig själv
städat köket
spelat piano
skurat golvet igen

Längtan:
Nya kläder
Judit
en lång promenad
sömn
något bra på tv

To do:
Träffa Judit
något roligt, vad som helst
leta upp en fucking lista att fylla i.

Mest chokerande:
Det faktum att jag har städat hysteriskt i 7-8 timmar är chokerande nog...

Musik:
José González

Felling of the day:
Rastlöshet
längtan (efter nya kläder och mina vänner)

Räddning:
Pepsi (Funkar alltid..)

Kläder:
Hemmafruinspirerat (hårband och förkläde)
t-shirt resår-jeans

Random:
Vill dra mig till minnes att jag i några minuter inatt låg på golvet och längtade efter grönsakssoppa.
Jag ska till näl på tisdag, död.
jag tror att strykgärnet fortfarande står på.

Övrigt:
Tub fyller 19 idag, grattis :P
Jag har tråkigt, och så fort jag kommer på något roligt att göra (se på film, se på tv, läsa en tidning, läsa en bok, lyssna på musik, youtube-a, surfa internet) så verkar det helt plötsligt väääääääldigt tråkigt

Fäin, pällä! Kan inte Judit sluta jobba snart? :)
Ska searcha listor (Fgs och Gustafs bilddagböcker är första ställena man kollar på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0