DU!

Du är en armhåla och jag saknar inte dig!
Inte riktat till någon, kände bara för att säga det liksom ;)

Jag har insett att Nisse och jag är väldigt lika, vi gillar båda att bitas.
Och vi är neutrala när det kommer till att bli bitna (jag tror att vi båda är det, ska kolla...Det stämde, han brydde sig inte...).
Tro nu inte att jag är pervers och gillar att ha bitsex eller något, nej då vi funkar bara väldigt bra ihop Nisse och jag, fast nu fes han och det luktar vidrigt, fy Nisse!

Fick en massa mysiga sms från Mr. Charmerande igår, han påstod att han skulle ta bussen till Vänersborg och gå till mig i Nordkroken. Nämnde jag att bussen gick 02.15? Och att han i så fall hade varit framme kvart i fyra hemma hos mig?
Han är allt riktigt romantisk när han är packad ända upp till öronen...


Random lista på folk jag saknar just nu:

Judit
Cornelia
Cassandra
Angelica
Jesper
Jennie
Angeicas mamma (hon är fräck!)

Thats all, typ... Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0