Det stora sommartestet 2009!

Det stora sommartestet 2009!

 

Vad gjorde du igår? -Var i grundsund:)
Har du ett eget rum? - j aa
Tycker du om stjärnor? - sure, why not?
Vad ser du om du tittar bakom dig? - En tv och en beatles-box.

 


Gillar du att baka? - ja, speciellt möffins _D
Föredrar du blondiner före brunetter? -          -.-"
Hur många kontakter har du på bdb? - don't know, don't care...
Har du varit inne på snyggast.se? - nån gång när vi skulle kolla upp Anders account! xD
Älskar du någon just nu? - många :)


Vad åt du senast? - TicTac
Brukar du skriva fel på tangentbordet? - speciellt på detta. (skrev precis "deta")
Finns det någon du hatar? - mygg...
Har du druckit? - oboy
Har du varit otrogen? - nej


Vad ska du göra i helgen? - you'll never know
Använder du smink? - ja, i ansiktet (hahahahahahahahhaa!)
Vilket är ditt favoritband? - Coldplay formodligen..
Vill du dö? - helst inte
Har du någongång ägt en plastros? - nej :(


Tycker du om att teckna? - tidsfördriv
Har du ljugit? - ofc
Vad vill du bli som vuxen? - Bäst
Har du tittat på melodifestivalen? - ja
I så fall, vem hejade du på? - ingen


Gillar du mat? - ja tack
Hur lång är du? - 164cm
Har du hål i öronen? - nej, tanken får magen att dra ihop sig
Hur mycket är klockan?: 16:12
Har du en tjej/kille? - jag har en tjej/kille.. (unisex)

 


Har du något slags nitarmband? - icke
Är din säng bäddad? - nej, menom jag bäddar den så är den det.
Vad är ditt smeknamn? - Fittfrida eller Fittofilen, fina namn det..
Om du är tjej, har du fått mens? - eeeeeeeeh... xD
Om du är kille, är du i målbrottet? - ja

Hur många bilddagböcker har du haft? - 2 tror jag..
Har du ngt emot homo-bisexuella ? - nej
Varför gör du den här saken? - för att jag är hemma hos Zebbe och han äter så jag har inget att göra :P
Har du en teve i huset? - nej, jag är amish, vi har ingen som helst elektronik i huset...


Gillar du hip hop? - nej
Vilken är bästa låten just nu? - eet-Regina Spektor
har du blivit sviken? -  sure
Vilken klass går du i? - börjar ettan :S
Har du varit olyckligt kär? - nej, aldrig.


Tänker du göra klart det här testet? - känns ganska tveksamt just nu.
Största sorg just nu? -  När man har PMS så är allt en sorg
Största glädje just nu? - Zebastian, pepsi, Cola ^^
Vem skulle du dö för? -Mina närmaste vänner
Vilken är din favoritfilm? - Forrest Gump eller Moulin Rouge



Vem är den starkaste du vet? - kläm på mina biceps, jaag är starkast!
Har du hört Dragonforce någon gång? - nejxD
Vem snodde du denna lista ifrån? - Nicole ;)
Vad är det snyggaste på dig? - mina rinfingrar
Hur mycket är klockan nu då? - 16:19


Brukar du göra smileys? - allt för mycket :P
Vem är coolast? - Cool Barry
Har någon kallat dig hora/bög? - nej, aldrig. Jag knske inte är så horig?
Hur många palestina-sjalar äger du? - ingen.
Vem hatar du mest? - hahaha!

Vad har du på dig för kläder nu? - trasiga byxor, svart t-shirt.
Har du tappat kontakten med någon du verkligen saknar? - nje.
Vill du gråta? - Ännu en gång,PMS...
Fryser du ofta? - underhudsfett <3
Tycker du att du är söt? - vilken fråga! hyfsat.

 


Äger du en papperskorg? - OM jag äger en papperskorg!
Har du ett landställe? - Nordkroken ftw!
Vad tänker du göra när du är klar med den här listan? - vet inte, skriva ett riktigt blogginlägg?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nej
Gillar du kuk? - speciellt min egna, den häger där så fint och dinglar...


Kommentarer
Postat av: CoolBarry

CoolBarry är lätt coolast!

2009-07-10 @ 22:43:11
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0