rosa ballerina kjolar och andra saker som skakar i min hjärna :P

Blev beordrad av Zeb att uppdatera min blogg, jag kan ju inte göra annat än att lyda! :P
läste tidigare i min cosmotidning att för att bli en så kallad "it-girl" så ska man inte förklara sig, utan bara handla.
Då är det så här, cosmo kan ta sitt glansiga ansikte och stoppa upp det i en gorillas håriga ändtarm (upp i anus!)
Ska jag bli en it-girl ska jag bli det på mitt vis! Så nu tänker jag förklara varför jag inte har uppdaterat ! HÅHÅ!!

Jo, det är en sån period bara, när bara låtar som "Heart of life" av John Mayer, "Don't forget" av Demi Lovato (åh jo, hon i camp rock, ja!) "eyes on fire" av Blue foundation, "Flightless bird, Americn mouth" av iron & wine och Allt Paramore relaterat duger. Jag är arg, upprörd och allmänt inte jag!  Tur att man har sitt folk som typ inte enns fattar hur mycket det värmer mitt lilla hjärta bara att dom sitter brevid mig på bussen, i klassrummet, köper cola med mig på rasten, låter sig underhållas i grupprummet eller är vid min sida överhuvud taget (eller i Judits fall, på andra änden av luren, Judit, dina röst meddelanden in my heart!)

Och den jävla vintern! Ni förstår nog inte hur mycket jag hataroch föraktar vintern!
Hade årstiderna varit olika typer av människor så hade vintern varit en terrorist.
Hade årstiderna varit  olika växter så hade vintern varit brännässlor och flugsvampar!

Och när man nu märker att man har fått  röstmeddelande från Amanda när vi var i Florida där hon irriterat frågar
när jag och Hannah är tillbaka med frostingen så att hon och Serena kan dekorera tårtan, men sedan tilläger ett "Bye, love you! Hej då!" smälter hjärtat och man vet inte riktigt vart man ska ta vägen med allt.
Hellst av allt skulle jag vilja vara hos dom nu, nu! Jag vill vakna och jag vill gå ut i solen med frukosten, sätta mig vid poolen och veta att "Idag blir en bra dag".


Ursäkta, nu blir det väldigt djupt! :P Bare with me!

Där du Zebastian! Här har du dig ett redigt inlägg som borde räcka i minst 4 dagar!

Kommentarer
Postat av: Zeb

hahaXD, det var ett djupt inlägg:P

2009-01-24 @ 11:14:13
Postat av: Cassandra

Du... vi är fan två om det där med vintern...

2009-01-25 @ 04:29:08
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0