Våga vägra melodifestivalen!

Nä serni! Jag står fast vid mitt statement : Våga vägra Melodifestivalen!
Det slant lite förra året, men det var ju enbart för att Björn Gustafsson är så grym rolig :)
Det enda kontakten jag har haft med årets melodifestival är Petra Medes rosa klänning och låtarna som inte ens går att undkomma inne i mitt lilla lila rum  då Tant. Petra tittar på skiten med hennes kompis Lena.
Åh! Lame! Det är liksom för glittrigt, för högljutt och för överskattat!

Och sedan Petra Mede (orkar inte ens tänka efter vart appostrofen ska var i hennes namn, det är hon inte värd),
människan är inte bra! Det känns som att hennes styrka är att skämta om invandrare, homosexuella och gamla människor vilket jag tycker att Cassandra och Angelica kan göra mycket bättre!  Hatar att hon har fått så mycket publicitet på sistone, enbart för att hon är komiker och kvinna! Inte för att hon är komiker och rolig, utan för att hon är komiker och kvinna.
Då är Anna Granath, Kerstin Granlund och Nour El-Refai grymt mycket mer begåvade än ovanstående, om vi nu ska nämna komiker som också är kvinnor! Så, nej! Låt er inte luras av media, Petra är fortfarande, eh, lame...

Sedan en annan sak som är lame är att somliga människor *host* min mamma *host* kallar M&M för M-kulor.
Falls? Vad är det för svennefasoner? Det heter M&M på samma sätt som T-shirt heter T-shirt och inte T-tröja och Twilight heter Twilight och inte "Om jag kunde drömma".
Det är ju visserligen lite knepigt för folk kan missuppfatta och tro att man pratar om Eminem när man säger M&M (testa så fattar du vad jag menar) Men det problemet skulle ju vara löst om han bara bestämde sig för att heta Slim Shady som han får för sig att kalla sig ibland...

Nej, Nu ska jag sätta mig och kolla på Rosa Pantern, hehe.. Jag tycker fortfarande att det är hysteriskt roligt när han ska uttala 'Hamburgare'.. xD

Kommentarer
Postat av: Cäs

2009-02-08 @ 00:49:57
URL: http://epicwinner.blogg.se/
Postat av: Cäs

haha, jag råkade skicka en tom kommentar XD

Råkar klicka på enterhelvetet hela jävla tiden...



Iaf, det om skämten om invandrare, äldre osv. är så jävla sant XD Fast att jag inte ens vet vem kvinnan är.

2009-02-08 @ 00:51:53
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0