Talang

HALLÅ!! TOBBE TROLLKARL VÄRSTA BLINKADE ÅT MIG! :O!!

Alltså! Jag svär! Han stod och gjorde något på scen, jag såg inte ens att han var där, jag fastnade med blicken på honom, sådan såg jag liksom att han kollade på mig och BLINKADE MED ENA ÖGAT! :O!
Det tog självklart typ en halv minut innan jag insåg vad som precis hade hänt innan jag klappar till Cassandra på låret och skriker på henne att Tobbe Trollkarl precis blinkade åt mig! Hon var dock inte lika exited som jag var över denna happening :P Hahaha, skämt åsido..

CASSANDRA! DET VAR DETTA JAG VILLE VISA DIG!OMG! DU VILLGÅ IN PÅ DEN SIDAN!
Så längde du inte redan varit där, och, kollat, haha! Då är det inte kul alls, men, ÄNDÅ! HALLÅ! MEGABRA SIDA!! :D
Kolla på playlists!! :D

Fast, nä, nu ska jag lyssna på all musik jag precis har laddat hem (the script, Plain white T's etc..) och typ, njuta?
Har haft en underbar dag med fint sällskap och allderles för mycket  Tenor (bubblar i magen :P inside joke, var ni inte på Talang-inspelningen idag kommer ni inte att fatta förens det sänds i TV xD Suckers!!)

Kommentarer
Postat av: Cäs-

Hahaha, åh Tenor!



Själva hemsidan har jag varit inne på hur många gånger som helst på, men jag är för lat för att ladda ner alla låtarna (skitjobbigt att ladda ner dom en och en tbh)



Men här har du länken till midnight sun;

partialdraft4.pdf" rel="nofollow">http://www.stepheniemeyer.com/pdf/midnightsunpartialdraft4.pdf

Den går inte att printa så jag ska läsa den på datorn någon gång då jag orkar



Läste även att The Host släpps 6 Maj. Kul! : D

2009-02-15 @ 12:59:28
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0