SLUTA TA MIN MUSIK!

Okej, tekniskt sett är det inte min musik, men jag skiter  i allt det tekniska!! SERIÖST!!
Det har hänt en tredje gång nu! Jag visste att jag kände igen frasen och efter typ några dagar fattade jag varför.
DÄRFÖR ATT FRASEN KOM FRÅN MIN MUSIK SOM HANDLADE OM DEN PERSONEN SOM SKREV FRASEN!!!!
WHAT THE BUCK LIKSOM?!!! FATTAR DU INTE ATT DEN HANDLAR OM DIG ?

ÅÅÅH! Passa på att citera Don't Forget av Demi Lovato också, fan det handlar ju om dig den med! :D *sarkasm*
Japp, jag är förtfarande en termos fyllt till brädden av stekande sarkasm..
Fan, hade jag orkat att folk läste om mitt djupaste inre hade jag skrivit ner det här och nu, men ack nej, jag har distans.
Och bekanta som inte behöver veta, jag besparar dom den pinsamma tystnade som ett sådant inlägg skulle skapa...
Ååååh, livet för en femtonåring, vad säger du Sara? Mycket intressant va? :P

Men helt seriöst nu, ta min musik igen och jag tar livet av mig eller nått :P

Kommentarer
Postat av: saran

Haha, o ja! Jag har aldrig läst något mer intressant! Förutom ben-smärtor då kanske! :p

2009-02-26 @ 08:16:18
URL: http://ichbins.blogg.se/
Postat av: Zeb

okej, på det här inlägget hängde jag inte med alls. :P

2009-02-26 @ 18:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0