Ointeligenta uttryck.

Schtekarn' är nog ett av det mest ointeligenta man kan säga ( förutom att säga 'jävla bög' så fort någon pratar med en )
alltså, det kan förstöra en hel dag för mig!

Frida: Ååååh! Vad härligt med solsken idag! :D
Ointeligent: Mmmmm, Kanske ska ta och schteka lite idag? ;) (tycker sig vara rolig)
Frida: Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, visst (slårt hårt på tangentbordet, av ilska)

Vet ni hur dumt det låter? Jävligt dum låter det!!
Och det värsta är att det finns en ännu mer störande version av det jävla icke ordet schteka, Schtäkäääää..
ÅÅååååååååååh!!!! LÅT MIN INTELIGENSBUBBLA VARA!!SLUTA STICKA HÅL PÅ DEN MED SCHTEKAR SPIKAR!!!

Tro mig, jag kommer att komma tillbaka till detta FITTORD sedan när det blir aktuellt igen!

Kommentarer
Postat av: Cäs-

Jag instämmer!

2009-02-10 @ 10:12:29
URL: http://epicwinner.blogg.se/
Postat av: angelica ;D

haha "låt min inteligensbubbla vara! sluta sticka hål på den med era schtekar spikar!" xD bästa, dessutom jag håller me om det där med melodifestivalen, mycket MYCKET överskattat

2009-02-10 @ 12:36:04
URL: http://angelicaellernanting.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0