Never ever ever ever think...

Girl save your soul
Go on save your soul
Before it's to far gone
And before nothing can be done

Cause without me
You got it all
So hold on
Without me you got it all
So hold on


Jupp, därav inga roliga inlägg om nonsens, lev me't!

Elin! Elin! Elin! Elin! Elin! Elin! Elin! Elin! Elin! Elin! Elin!
Elin! Jag döper ett av mina barn efter dig! Trots att det inte rimmar på något, trots att det roligaste öknamnet man kan ge någon som heter Elin är Allan, för jag tycker om hon tryggt Elin låter, Och hur trygg du är.
Snälla, filmkväll snart?

Kommentarer
Postat av: Cäs never thinks

Never Think<3

Rob<3

TwilightNewMoonEclipseBreakingDawn<3



haha, vad fan ska jag göra nu när jag läst ut alla böcker? Gå runt och ha allmänt tråkigt?

2009-02-02 @ 21:44:49
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0