nej, fyfan!

Alltså, Jag börjar snart gråta!
Jag insåg precis hur mycket melodifestivalen ännnu en gång kommer att störa min vardag med sina dumma jääääävla ointeligenta, falska, fittiga låtar! Och självklart kommer det i stort sett bara att vara typ, Olas, Alcazars, Marie Sernholt (tänker inte bry mig om stavningen på namn) och andra fattiga dansband som kan tänkas vara med! Lägg märke till att jag inte tänker kolla startfältet innan jag skriver vilka jag tror är med i årets melodifestival för det är samma gamla jäääääävla "artister" och "band" (lägg märke till citattecknen") som är med!
Sedan komer det bara vara dom absolut sämsta som kommer att spelas sönder på säg, rixFM i två år! Seriöst, spelas inte 2007 melodifastivalslåtar förtfarande? (melodifestivalslåtar, ett fittigt ord) Och ursäkta mitt överanvändande av fitt och fittigt men det är just percis vad det är! Fittigt! Skulle vara ganska härligt om resten av Sverige skulle ine det så att vi kunde ha en melodifestival, en eurovision song contest (man hör ju hur lame det låter) så det skulle vara översedan utan att ta dyrbar tv tid och radiospace!

Åååååååh ( sätter på 'Supermassive black hole' i protest)
Nej, jag har ännu en gång en känsla av att jag kommer att komma tillbaka till ämnet... Fittfestival.

Kommentarer
Postat av: Cäs-

FittFrida ;)

2009-02-10 @ 19:53:49
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0