När jag inte kan sova...

... Läser jag min egna blogg, hoho!
Tycker att jag är ganska jätte rolig ibland! (Man är illa ute när man skrattar åt sina egna skämt, det ligger tydligen i släkten säger min mamma och kastar föraktfulla blickar mot min far..)
Tycker att jag ändå har lyckats göra några bra statements denna veckan!

-Melodifestivalen suger
-'Schtekarn' bör ej användas som ord, det ska vara lag som förbjuder ordet!
- Huvudvärk framkallar sidor hos mig som jag inte är stolt över..


Haha, förlåt, jag tror att kommentaren från anonym var menad att vara seriös men grejen är att
1. Det kan ha varit Jonathan som skickade den (alternativt Tapper)
2. Jonathan satt med och såg vad jag skrev och skrattade, han bör veta vid detta laget att jag är en gående termos fylld med stekande sarkasm (Oh ja, jag kom på det uttrycket helt själv precis nu, ganska stolt..)
Övrigt? Jag hade migrän, har du någonsin haft det?
Om ditt svar var nej: GOOD FOR YOU! Jag unnar dig att inte ha lidit av smärta så skarp att varje rörelse du gör kan framkalla en kräkattack!
Om ditt svar var ja: Då vet du förmodligen hur ont det gör när det sitter en kille på, jag vet inte 75-80 kg muskler och bankar med sin fulla styrka i bordet sammtidigt som han skriker och hoppar upp och ner i en stol som slammrar i golvet samtidigt som folk springer in och ut i grupprummet (för att te.x lämna lappar om sportlovsaktiviteter som ingen bryr sig om och slänger på golvet med en gång så att urban kan tvinga mig att ta upp dom sedan, tack för det! )och smäller i dörren varje gång dom går.

Så, moving on!
Ska gå och ställa colan i kylskåpet nu, sedan ska jag sova..
Ska med Cassandra och Angelica till Göteborg imorgon för att Cassandra ska vara med i talang, jag börjar faktiskt tro på henne nu! :P Lol..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0