När folk tar mina saker...

.. Blir jag mycket arg!
Fruktansvärt, sanslöst, skräckinjagande arg!

history:

1. Jag ska tvätta ansiktet innan jag ska gå och lägger mig, väntar först på att mamma ska bli klar med vad hon är gör..
2. tvättar bort mascaran, fumlar efter ansiktstvätten med stängda ögon för att inte få sminkborttagningen i ögonen, hittar inte ansiktstvätten.
3. tvättar bort sminkborttagningen för att leta rätt på ansiktsrengöringen som plötsligt inte står på sin vanliga plats i badrumskåpet.
4. Ansiktsrengöringen is nowere to be seen, frågar irriterat om mamma eller pappa har flyttat på den, dom nekar båda (lite halvt irriterade dom med då jag inte direkt smyger fram)
5. Hittar fortfarande inte den jävla sminkborttagningen, springer runt i hela huset och letar. Tittar till och med i tvättkorgen för att se om jag av misstag har lagt den där. Spårlöst borta.
6. Tar lite snabbt ansiktsvatten i ansiktet trotts att jag ska ta ansiktstvätten först egentligen, sedan ansiktsvatten.
Hela rutinen är förstörd. (ohja! förstörd!)
7. Börjar bli tårögd, tänker för mig själv att när jag väl hittar den jävla flaskan tänker jag inte ansvara för vad jag gör med den personen som flyttade på den i första början. Tänker skylla på tillfällig sinnesförvirring senare i rätten efter att dom har hittat kroppen...
8. Hittar den! Enorm lättad men dubbelt så förbannad! Den stod i fel skåp! vilket tyder på att pappa hade ställt den där för att den hade stått framme eller något. Det är liksom hans idé av att städa eller något, flyttar på div. saker som står framme ibland och sedan säger att väskan inte ska stå i hallen! (typ som att den ska ligga i gerderoben, ihopknölad, utan att någon vet vart den är så att man får springa runt i panik, missa bussen och få ett nervöstsammanbrott innan han lite sådär nonchalant nämner vart han har lagt den..) Mamma hade ju ställt den jävla flaskan i mitt skåp och Oscar hade inte brytt sig fall den stått framme så med den enklaste av metoder (uteslutningsmetoden) kom jag fram till att pappa hade ställt den där jag hittade den och han kommer att önska att jag aldrig blev född när jag är klar med honom (jag har fortfarande inte glömt den gången han drack upp min cola och inte bad om ursäkt).
9. Jag sitter här, ihopbitna tänder, och skriver ett inlägg om det för att folk ska förstå hur jävla arg jag blir när man tar mina saker...

Kommentarer
Postat av: Cäs

Hahah, jag är precis likadan när det gäller sådana saker XD

2009-02-25 @ 19:06:05
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0