min far.

BTW!

Jag skällde ut min far idag när jag kom hem:

F: *BANG* (kommer inte genom dörren)
P:hej hej!
F: (svarar inte, jag är as trött, har arbeten att göra och lyssnar på Paramore i iPoden)
P: *höjer rösten* Hej hej!
F: (svarar inte men inser att det är elakt så jag stänger av iPoden)
P: Hallåååå?!
F: HEEEEJ!
P: oj, är du sur?
F: aningen...
P: Varför det då?
F: Minns du igår kväll när jag letade efter min ansiktrengöring och du sa att du inte hade flytttat på den och det var lögn?
P: Jag har inte flyttat på din grej vad det än är!
F: PPPPFFFHT?!! Ska jag anta att Teddy ställde den där den stod då? Har inte han lite brist på tummar för att göra sånt?
P: Jag har inte flyttat på dina grejer!
F: visst visst, typ som att du inte hade druckit upp min cola den där gången!!
P: Det var ju länge sedan!
F: Jo eller hur, jätte!
P: När var det då?
F: Minns jag väll inte..
P: Nä juste!
F: FINE!! ( går upp på mitt rum)

---30 min senare---
(kommer ner i köket, mamma är hemma)
F: Var är pappa?
M: Han åkte tillbaka till jobbet lite, han kommer snart..
F:okej

---ytterligare 20 min--
(mamma har åkt till vbg för att fira nån tant på hennes jobb)
*ring ring*
F: (svarar i telefonen) Hallå?
P: hej! är mamma hemma?
F: nej.
P: okej, vill du ha nünbergerkorv sedan till middag?
F: hellst inte..
P: Okej, kyckling då? Revbenspjäll?
F: okej.. Låter jätte bra! Köp lite äpplen också (förklarar utförligt vad jag vill ha för äpplen)
P: okej, kommer om en stund då!

-----25 min går---
Pappa kommer hem med fyra flaskor cola light och bekänner att han visst hade flyttat på min ansiktrengöring och att han hade köpt cola till mig.
"Man vill ju ligga på plus..." ;) Jag älskar min pappa trots allt :P

Säker på att alla tyckte detta var ett allderles lagom långt inlägg som med allsäkerhet var ytters intressant att läsa...
(NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT)

Kommentarer
Postat av: Cäs

Hahahah, önskar att mina föräldrar kunde vara lika generösa och festliga... Eller jo, det är de ibland. Men då tar min syster alltid det dom köpt till mig innan jag kommit hem...

2009-02-25 @ 19:01:23
URL: http://epicwinner.blogg.se/
Postat av: Zeb

Schysst farsan ändå:P, men va inte så arg på honom, han kanske blir ledsen:(

2009-02-25 @ 19:30:48
Postat av: FittFrida

hahahaha, det är DU som har skrivit in namnet just so u know!

hursomhelst! kom hem från halmsatd FÖRFAN!

och nu ska jag gå och göra soda stream cola! du gjorde mig sugen! synd att soda stream inte riiktiigt håller måtten men vad faän!

/ J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0