Lol?

Dig själv..
Namn: Frida
Piercingar: inte en enda
Tatueringar: nope
Längd: 164
Skostorlek: 37 på ena, 38 på den andra..
Hårfärg: brunt
Fräknar: på sommarn
Motto: Jag ångrar hellre något jag gjorde än något jag inte gjorde (til viss del iaf :P)
Kär? Skulle jag inte påstå..
Önskar du att du bodde någon annan stans? Vem fan gör inte de? :P
Tänker du på självmord? Varje gång jag hör Jona-boy sjunga :P
Dricker du? nej nej...
Använder du droger? hihi, "dröger"?
Vilket schampo använder du? Gliss hair repair eller något


Senaste...
Filmen du hyrde? Minns inte, det var jävligt längesedan jag hyrde en film.
Filmen du köpte? "Forest Gump" och "Oh Brother where are thou?"
Låten du hörde: "Tell me why"- Taylor Swift (skratta inte!)
Låten du laddade ner? Eh, ofta man laddar ner bara låtar?
Personen du ringde? Petra.
Personen som ringde dig? Åh, det ringer folk till mig hela tiden! *host*
TV-program du såg?  Gossip Girl
Person du tänker på? Farmor :)
boken du läste? Breaking dawn
Personen du fick e-mail av? Anna <3
Personen du fick brev av? Förmodligen Anna där också.
Personen du fick sms av? Cornelia (som fyller år idag btw!! :D )
Gången hela din familj åt middag tillsammans? vid middagen.
Saken du köpte? kläder...

För eller emot...
Utnyttja någon? beror på, man ska ju utnyttja sina kontakter så länge dom är med på't :P
Självmord? Det är väll den personens ensak?
Ungdomar som röker? låt dem korta ner sina liv!
Använda droger? ännu en gång, not in my buisness!
Sex före äktenskapet? Pippa på bara!!
Köra onyktert? emot.
Förhållanden? Men vad är det för fråga?

Favorit...
Låt: hemlig ! hahaha! makt! Nej jag skoja bara, men den är hemlig, hatar när folk (speciellt folk som jag inte vill ha något gemensamt med) lyssnar, nynnar eller citerar mina favoritlåtar..
Sak att göra: sova.
Sport: Hatar sport i allmänhet..
Dryck: Cola? Behöver man ens fråga?
Kläder: klänning.
Film: Forest Gump :D
Serie: ingen speciell... Simpsons?

 

Antal...
Hjärtan brustet på grund av dig? Förmodligen inga :P
Tjejer du kysst? med tungan?
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Jag går i grundskolan xD
Gånger ditt namn varit med i tidningen? hihihi! vet inte, ett par gånger...
Pålägg som gäller: 3 (dum fråga)
Dagens dryck: Va?! Fan är detta? Antal dagens dryck? jaha? två då!

Annat..
Vad har du gjort idag? Tittat på History channel...
Var det kul? laughed my ass off!
Brukar du svära mycket? vill jag inte påstå ( host host)
När stiger du upp på morgonen? Oom jag ens stiger upp!
Gillar du att slåss? Våld löser inget, bara om man vill skada någon, då löser det en hel del...
Vad har du på dig? pjamas..
Vad ska du göra ikväll? Fira Cornelia! Vare seig hon vill eller ej!
Vad är du allergisk mot? kiwi, laktos, Gluten, gräs, ordet "schteka", melodifestivalen och dumma människor...
Var har du ont? nej.
Använder du hårspray? med måtta..
Kan du stå på händer? Mot en vägg går det!
Salt eller socker? Salt.
Är du glad nu?Nä, jag är hungrig...
Var du glad igår? Det var jag säkert, jag är en riktig muntergök!
Vad dansar du till?The  Jonas Brothers :D
Kan du sjunga? Serverades Judarna lyxmåltider i Auschwitz?
Spaghetti eller makaroner? Spagetti.
Land du vill besöka? Jag vill bara tillbaka till Florida :)

 


Kommentarer
Postat av: Cäs

"Tänker du på självmord? Varje gång jag hör Jona-boy sjunga :P"

Ahahaha, jag älskar't!



Nu kommer du väl antagligen att få en till anonym kommentar om att du ska sluta vara så taskig mot Jona! XD

2009-02-24 @ 22:33:00
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0