*hysterisktskratt*

oj vad roligt jag har det här inne i grupprummet tsm (hehehe) med jona-boy och martin äääääändersson (använder inte stor bokstav med flit :P) Har IUP, FAN VAD ATT SMÄLLER I DEN JÄVLA DÖRREN HELA TIDEN! Har ap ont i huvudet och Jonathan är ful och irriterande, jag slog han i ansiktet och nu sitter han och stirrar på mig, lol...
Martin sitter och mumlar om att det går jätte fort att ladda mer Cosmo (märker att det kommer att bli ett väldigt random inlägg) Jonathan fattar inte min humor så när jag säger något han ba: Näää men äru knepp? Jag ba: hoho han ba: men så kan du inte svara! jätte seriöst! Annars sitter jag här och utropar saker som bajs och fitta. Jag har säkert touretts eller något... Jona lyssnar på fittmusik, jag hatar fittmusik. Fittmusik ger mig ännu mer huvudvärk (kommer på att jag kan sätta i min andra hörlur så slipper jag lyssna på skiten, som är någon jävla svensk B- rap) Och varje gång Jona överhuvudtaget öppnar sin mun och säger något ointressant får jag ännu mer ont i huvudet (utropar Hooor-a) ännu en gång LÅT MIN INTRESSEBUBBLA VARA!!!!!!!! Så varje gång han loosar i Icy Towers dampar han och stampar och skriker, ÅH! låt mig vara!

Nu sitter han och diskuterar klokt med Martin om bloggar och hur lamt det är enligt dom, NU SNACKAR DOM SKIT OM FOLK! Tror jag, jag lyssnar inte, nu frågade Martin vad jag ska gå för linje på gymnasiet, jag ignorerar honom..

Nu ropar dom på mig: Ey bryden!

Martnin erkände precis att han tycker att fittmusiken är bra! WTF!?!
NU sätter Jona på ännu mer fittmusik typ 'pussy pussy' Låter som ett dampbarn som får ett anfall och håller på och spyr slem överallt. Nu somnade min rumpa. Mina fötter sitter fast.

Jona: jaså ska du gå härifrån?
Frida: Nä, det här e mitt grupprum!
 Nu säger Jona att jag blir galen ibland, hehehe, Vad han inte vet är att jag inte är så galen, jag bara tycker om att göra honom illa.. He he he.. Nä jag skojja bara, låter dom tro att jag är knäpp, mycket roligare..

Nu pratar dom med mig igen, jag ignorerar dom igen.. He he he..
Nu gör urban narr av dom också, hehehe.. Ganska kul, Ubbe tycker att det ska bli skönt med lov.


UPPRÖRT INLÄGG!!!!!!!
Martin: Vad är det för speciellt med BKs pommes?! (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Ubbe: Nä, Det smakar ju likadant menar jag!
Jona: mmm..
Sedan sa någon att det itne smakar likadant men att drickan är samma ( nähä )

Martin ser ut som Wallice i Wallice and Gromit ( stavning?)
Hatar att dom sätter på blattemusik nu istället, OH NO!!!
*host* whigger *host*

ORKAR INTE MER! JAG SPYR SNART PÅ DERAS OINTELIGENTA HUVUDEN!!!!

Jona sätter på en låt som heter 'sieg Heil', skrockar, fan vad rolig han är, NOOOOOOT!!

Nä, nu ska jag göra något annat istället, låta er få veta hur det ser ut innuti min intressebubbla som jag från och med nu kommer att referera till näj jag känner fört...

BYE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

rätt snällt mot jona eller?

2009-02-12 @ 20:22:53
Postat av: Cäs-

Hahahaha, jag känner mig bara allmänt lycklig över att jag inte var där...

Men jag hade minst lika "kul" med Tapper och hans musik -.-"



Hoppas verkligen att du gjorde särstavningarna medvetet, annars är jag djupt besviken på dig kvinna!

2009-02-12 @ 23:13:32
URL: http://epicwinner.blogg.se/
Postat av: Zeb

hahaha, fyfanXD. Dessa ungdomar, kan dom inte lära sig att uppskatta riktig musik?

2009-02-13 @ 22:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0