Hypokondriker?

Alltså, jag har kommit till det stadiet då jag inte riktigt vet om jag är sjuk eller inte, heh, hypokondriker much?
Nej, jag är inte hypokondrisk.  Bajsont i halsen och trött, men vem är inte det egentligen? Nationellaprov idag, erkänn att det var mäkta bra texter i nattlivshäftet, NAAAT!
Borde inte dom här proven ha engagerade och intressanta texter? Eller var det bara något Strutsen sa för att jävlas med oss? Typ : Hehehe, nu går dom här och tror att det ska bli lätt att skriva för att texterna är så inspirerande och inbjudande att dom helt enkelt inte kan låta bli, men nej tji fick dom. GRAMATTISKT!

Kan inte släppa detta att hon uttalar ordet 'gramatiskt' som att det hade två t:n i sig. Det om någon är inte "gramattiskt" korrekt.
Men nu ska jag inte gå in för mycket om korrekthet, jag som känner mig ganska okorrekt idag. :)
Jag har helt enkelt ätit lite för mycket läkerol idag...

Jaaaa justeei! För dom som inte redan vet om det så somnade jag på historielektionen idag. heh..
I mitt försvar så försökte jag hålla mig vaken mycket länge, är förundrad över att Urban inte avbröt sig själv (som att det någonsin skulle inträffa?) i föreläsningen med tanke på sättet jag satt och skelade åt honom i ett försök att hålla ögonlocken öppna. Och sedan när jag går och berättar för honom att 'jag går hem nu, jag är trött och mår inte så bra, jag tror att jag somnade förut på din föreläsning' så säger han : Ja, jag märkte det...
Varför kastar han inte ett suddigummi på mig då och ropar på mig så att jag vaknar? Jag ville ju höra! geee!!
Nä, jag förstår mig inte på den dära mannen, ena sekunden drar han igång en föreläsning, och sedan när 5% har somnat så väcker han dom inte! Vad är det för sätt? Och nu kommer han tro att jag skämtar med honom när jag ber honom att ha mer sådana föreläsningar!  Dang it..

Ja! Har jag ens nämt att jag läser Twilight serien på min blogg? Det tror jag bestämt inte!  Jösses amalia!
Nja, det är ju lite sent påkommet med tanke på att jag är på den sista boken nu, det är ganska kul att reta Jennie med detaljer från böckerna som hon inte vet om som man inte säger. Så var det kul att hon var så kaxig när hon hade läst ut första boken och sedan kommer till mig och svänger lite tufft med armarna och frågar : sååå, har du läst ut boken ännu?
Och jag svarar : Vilken bok? hon gapar på ett ytters Jennie-aktigt-sätt  : Men äru dum i huvet? Twiligt!!
Jag suckar : Jaha, jag har fem kapitel kvar på New moon nu annars Jennie. Du vet, boken som kommer efter Twilight?

Ska nog vara hemma imorgon förövrigt, ont i halsen och om jag känner mig sjävl väl nog så kommer jag vara ännu hesare när dagen är slut imorgon, om jag går till skolan. Jag är ju inte direkt lågmäld :P
Spela piano hela dagen, hmmmmm vad skönt, spela piano, högt, utan dämpning, med pedaler.. Hmmm..
HALLÅ! NÄR BLEV JAG SÅ NÖRD?!! ÅH! JAG BLIR JU IRRITERAD! HISTORIA OCH PIANO?! FALLS?!

Nä, nu ska jag läsa (!!!!)
God natt!

Kommentarer
Postat av: Cäs never thinks

Hahaha, Jennie får fan ta och läsa snart, annars berättar jag ALLT som händer 8D



Och du får fan ta och läsa ut Breaking Dawn nuuu!!

2009-02-04 @ 12:53:44
URL: http://epicwinner.blogg.se/
Postat av: fräsig brud

frida, är du helt dum i huuuvet? :O tyst med dig, hahhahahaha du kan inte prata ;) mohah

2009-02-04 @ 23:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0