För trött

För trött för att bry mig om att jag har ett matteprov imorgon som jag förmodligen kommer att faila i.
För trött för att bry mig om att det inte går att ligga i min säng för att det är för mycket saker i den.
För trött för att bry mig om ifall jag överhuvudtaget kommer att vakna imorgon bitti.
För trött för att ställa väckarklockan.
För trött för att göra någon som hellst förberedelse inför morgondagen (som kommer att suga råballe pga matteprovet som jag vid närmare eftertanke definitivt kommer att faila i)
Dock inte tillräckligt trött för att helt enkelt strunta i allt, så jag gört ändå :P

Haft en rackarns festlig evening med Corny unt family, samt Sundbergs resident :)
Grattis ännu en gång Cornelia :D
Tycker synd om Sara som indirekt drabbas av mitt dåliga humör då jag smäller i diverse dörrar och fräser saker åt, eh, saker.. Ont i benen, pushar ännu en gång för RSL... Jag lovar, det ligger i familjen..

Nu ska jag gräva fram min säng. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0