bara banjon och cowboyhatten som saknas!

Jag hade en väldigt djup konversation med min gode vän Angelica för ett ganska bra tag sedan, jag delade med mig av min dröm om att sitta i en gungstol på en veranda någonstans i Texas med en cowboyhatt på huvudet och en banjo i knät.
Jag ville bli country. Jag nämnde visserligen också att jag skulle springa runt med en pistol och skrika 'Yiiiiiiiiiihaaaaa!!' typ som han gubben i Simpsons, men det tar vi lite längre in i framtiden..

Hur som, jag trodde faktiskt inte att jag var seriös när jag sa det, det är först nu som jag inser att jag faktiskt menade vad jag sa! Djup inuti mig bor en liten liten cowgirl som helst av allt vill springa runt i en kohage och skrika 'HOWDY HOWDY' när helst hon känner fört. Angelica, jag har börjat lyssna på country!
Tro mig, svängningarna mellan deverse musikstilar i mitt musiktycke ger även mig whiplashskador :P

Kommentarer
Postat av: Angelica ;D

Hahaha, omg. Men du ville ju faktiskt bli musikstilen.. like totally x)

hahah aja, lycka till med musiken!

2009-02-23 @ 09:15:50
URL: http://angelicaellernanting.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0