Anledningen till att jag inte var i skolan idag:

Okej, jag hade egentligen tänkt att vara så busig och vara med på friluvsdagen idag trots att jag är sjuk och har feber.
Men så vaknade jag klockan halv sju eller något och hade ingen aning om vart jag var!

Jag mådde allmänt illa och behövde egentligen spy, då blev jag ännu mer förvirrad för jag är ju förkyld! Inte magsjuk!
Hallå! Man ska ju inte må illa om man är förkyld!

Hur som, jag la mig på badrumsgolvet för att kyla ner mig lite, tog en Panodil och drack lite vatten, gick och la mig igen.
Sedan nån gång vid 9 börjar det hända saker! Mobilen ringer, jag får sms från Cassandra, Teddy kommer in och skäller på mig. Aaaaah?! Hallå! Skriver något patetiskt till Cassandra om att jag inte kommer trots att jag hade lovat och blaa bla bla..

Så ja, jag är en åsna med skabb och jag orkade inte gå till skolan idag.
Har istället sovit mig genom hela dagen, har inte orkat göra något annat!
Man kan ju minst sagt säga att när jag får ett virus i mig så snackar vi riktiga HARDCORE virus!
Nu ska jag återgå till att inte göra någonting alls, god kväll.

Kommentarer
Postat av: Cäs-

Uh, är själv sjuk at the moment, så jag förlåter dig.

Plus att jag inte ville orsaka dig den outhärdliga smärtan som friluftsdagen innebar... Det var ren tortyr! Jag lovar!

2009-02-08 @ 00:54:01
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0