ALLA SOM HAR MOBIL MÅSTE GÖRA !

Stod det iallafall på bdb, så, hehe!

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
tjej.
Vad står det i ditt nionde sms?
Zeb : Ja det kör vi på! ;)
Vem ringde dig senast?
Cääsii :)
Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?

Baby Amanda som har äit blått godis så hon blivit blå på tungan :)
Vilket språk är din mobil på?
Svenska.

Hur många sms har du i din inkorg
103! Jeflar! Dags att radera några?
Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det i från?
E han typ äldre än mig :S - Elin
är den 20:de kontakten en av dina bästa vänner?
Ohja! Jennie rockar mig värld :)

Ogillar du nummer 5?

skulle jag inte påstå :P

Har du varit i hop med nr 1?
höhö, Adam :P Nej det har jag inte!

Vad har din mobil för färg?

Grå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0