1 vänd madrass senare...

Vänder folk ens på sina madrasser längre? Jag gjorde iallafall det alderles nyss, vuxen poäng eller vad?
Hittade en disktrasa i processen av madrassvändandet, huummm... *stoking invisible beard*
Har förövrigt städat hela dagen idag! Iuförsig gick jag upp vid 3 tiden så kanske inte hela dagen...
Cornelia kom och hjälpte mig att städa, eller ah, hjälpte? Men det måste ha varit ganska upplyftande för henne att se mig hålla på! Vilken syn...
Har rensat tidningar, jag har samlat på mig en löjlig mängd tidningar!, hittade t.ex en tidning från 2005 idag!
Och ja, jag har gjort det. Och med Det menar jag att jag har rensat mitt skrivbord som min mamma har stört sig på sedan stunden den blev en del av mitt rum... Självklart har jag inte använt skrivbordet till annat än att ställa saker på alternativt förvara påsar, den har nämligen två fack där man kan proppa in en massa saker.
Så jag fick för mig att ta tag i ett av dom facken när jag hade rensat och skrubbat ( ! ) skrivbordet skinande rent, det var en upplevelse...

Det var som att öppna en tidskapsel! Jag hade en massa anteckningar som jag hade gjort när jag gick i tvåan, brev jag hade skrivit men inte skickat från när jag gick i trean samt ett papper som jag och Elin hade skrivit på för att komunicera med varandra i bilen utan att den som satt i förarsätet inte skulle höra, det var ganska roligt!
Med sedan bland diverse brevpapper och kortlekar hittar man saker som man inte vill hitta för att man helst inte vill bli påmind om det, den tiden och den personen...

Frida
du måste komma ihåg att jag älskar dig även fast du biter mig i stortån med jämna mellanrum.
Alla borde ha en sån som du. Du gör min värld vackrare.
You are the queen of dance. My dancing queen.

Självklart vet jag med en jävla gång vem den lilla lappen är ifrån, det var inte ovanligt att få sådana lappar, men det var då det.  Numera undrar man bara om dom faktiskt menade något eller om det var tomma ord...
Jag förstår inte varför jag bryr mig! Efter allt hon har gjort ska inte sådana saker som att hitta en lapp från henne göra att rummet börjar snurra och huvudet fylls av ett oidentifierbart sus! Börjar ångra det här med att rensa rummet nu, vet inte om jag har någon vidare lust att hitta alla lappar som jag har gömt och sparat på diverse ställen i mitt rum..
För självklart sparade jag dom, dom var ju vad jag levde för!

Åh, nej nu länner jag mig så typiskt djup och "hej-jag-har-en-blogg-som-jag-skriver-precis-vad-jag-känner-i-den-för-att-folk-ska-må-dåligt-resten-av-dagen-och-kanske-till-och-med-tycka-synd-om-mig-aktig"
LOL, Flash the witch liksom! :P


Ont i armen, ska sova nu, Cornelia kommer hem till mig imorgon bittvi (ja, bittvi) så ska jag laga frukost till henne :D
BYYYSE!

P.s detta inläggen verkade ganska gay om man tänker efter, haha.. underbart! Galen och homo! :D d.s

Kommentarer
Postat av: Cäs

You are my gayqueen!

So, come on and flash the witch!

2009-02-16 @ 21:19:11
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0