ett nytt inlägg! :O


Testa att skriva "folkuniversitetet" när du är lite halvtrött! Till slut ligger man där och undrar "Hur många 't' har jag gjort nu egentligen?". Vad ska jag säga? Jag har inte önskat någon God Jul via min blogg, det är mainstream så det tänker jag inte göra (JAG.ÄR-TUFF!) och bilddagboken är förpestat med en massa god jul, så det blir inget där heller... Orsaken till att jag lämnade ett "god jul-liknandeinlägg" på facebook var mest för att det lät sååå poetiskt.

Nu har jag kollat på Harry Potter och halvblodsprinsen (julklapp) samt extramaterial, jag säger inte mer än så för jag kommer få nedlåtande kommentarer om att jag är fånig, eller så kommer Zebastian bara att titta på mig och skaka på huvudet som om jag vore en liten hundvalp som råkat bajsa på mattan. Å andra sidan har jag inget att säga nu!

Jag ska vara ärlig, kära vänner, jag får faktiskt dåligt samvete ibland. Ibland för att jag inte uppdaterar min blogg så ofta som mina läsare skulle vilja (tack Casandra, för komentarerna, det är trevligt att veta att åtminstone EN människa här i världen törstar efter min åsikt). Men framför allt får jag dåligt samvete över hur lite tid jag spenderar med mina vänner nu för tiden! Folkuniversitetet (3 st 't'n va?) suger verkligen musten ur mig! Eller, gymnasiet suger väl förmodligen musten ur de flesta antar jag? Det jag vill komma till är:
Jesper, jag saknar ditt fejs med, jag saknar att få sitta och lyssna på när du spelar gitarr! Judit, jag saknar dina spontana sångutsläpp (vet inte riktigt vad jag ska kalla dom) som du ger ifrån dig när helst, var helst! Cassandra, jag saknar att kunna lägga extremt elaka kommentarer om människor som kanske inte riktigt har förkänat det (men framför allt om dom som har förkänat det), Och jag saknar Angelicas random miner när hon känner att det passar. Och Cornelias grymma bootyshaking, eller mysiga mornar ute på hennes altan!
2010 ska jag skärpa mig. Antar att jag helt får planera även min fritid, men det är det nog värt! Hoppas jag...
Men nu! Nu ska jag behålla mina kloka ord för mig själv! EN kvinna har bara så många ord förstår ni...

(btw, ja. Jag grät likt en jude som nyss blivit utsläppt från auschwitz, hittat sin familj, fått en varmbilresa till sitt hem samt en decimetertjock bund med pengar, "bara därför att" när jag tittade på delen om "The Wizardning world of Harry Potter". Ren lycka kära vänner, ren lycka...)

Kommentarer
Postat av: C

Träffa mig och skratta åt människor då! :@

Btw, du måste uppdatera oftare >: du uppdaterar så sällan att jag glömmer bort att kolla din blogg.

2010-01-14 @ 23:21:16
URL: http://epicwinner.blogg.se/
Postat av: C

Btw, märks på stavningen i hela inlägget hur trött du är, sov kvinna<3

Förkänat, Casandra ;) (H)

2010-01-14 @ 23:22:15
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0