anledningar:

Anledning till att jag inte uppdaterar så ofta: Det är jobbigt att skriva min mailadress när man ska logga in...
Anledning till att jag inte tänker ta bort kortet på Cassandra och Angelica: Så ytterst sött att alla borde få se det kortet, plus, det är ingen som är inne på min blogg ändå! HAH!
Anledning till att jag sitter och tittar på en taskig julfilm, helt själv: Min pojkvän jobbar, mina vänner har andra vänner som dom vännerna har ett liv :) Elternativt, mina vänner som inte är med andra vänner bor för långt bort.
Anledningen till att jag inte kommer på fler anledningar: Äh, jag har inte så jävla mycket att säga. JAg menar, vad gör jag om dagarna egentligen?
OH! Jag minns vad jag brukade göra förr i tiden då jag inte hade ett liv, på riktigt! Jag spelade sims! Stationära datorn! HERE I COME!

Kommentarer
Postat av: jesper bergquisr

jag tror jag gillar mjölkchoklad ganska mkt och, jag har inte sett ditt ansikte på ett antal timmar ! heeeheeeeheeeeeee RUUUUUUUMMMPAAAAAA!

2009-12-28 @ 00:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0