ångest?

Alltså, hur mycket ångest är det "okej" att ha inför skolan egentligen?Och hur mycket uppgifter och prov är det "okej" att lägga på elever? Det här är fan inte okej!
-
Jag måste ge upp vissa prov för att klara andra! Och risken finns ibland att jag måste skolka vissa lektioner för att överhuvudtaget hinna plugga till en annan! Och jag vet inte hur många ämnen som ligger i mitt bakhuvud eller hur många gånger ett rött blinkande "IG" dyker upp så fort jag stänger ögonen och slappnar av i fem minuter, jag kan inte ens ta mina bekväma och ytterst nödvändiga power naps längre! Och jag har börjat misstänka att jag har narkolepsi då jag helt okontrollerat somnar på lektionerna, oavsett om jag har sovit bra den natten eller inte! (Det där var förövrigt ingen överdrift, jag kommer få nackskador efter hur många gånger mitt huvud har ramlat bakåt med ett knak! Ordet 'knak' påminner mig förövrigt om judarnas heliga skrift 'tanak', vi har en hemtenta som ska inte om några veckor i judendom, ser ni? Jag har blivit skadad!)
Nej, nu ska jag läsa i min engelskabok (som jag sedan ska redovisa, ofc! ;) ) Vill gärna undvika så många IG:n !Grundskolan, härliga tider...

Kommentarer
Postat av: C

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA, DU SKA FÅ SÅ JÄVLA MYCKET STRYK!

Den bilden skulle ju inte hamna någonstans, ta bort den, NAO!

2009-12-08 @ 19:35:34
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0