Äh, fuck it!

Ditt namn? Frida
Hur Lång är du? 164 (eller något :P)
Spelar du något instrument? piano, ägg, och the awesomolito (blås)
Dina första tankar när du vaknar? Är det verkligen abselut nödvändigt att gå upp?
Vart befinner du dig just nu? i min varma 1,20 säng! :)
Biter du på naglarna? ja om dom är flisiga.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? jag äger mer än ett par trosor/kalsonger (trot den som vill! :O)
Har du några husdjur? Teddy, min damråtta, hund, hamster och livskamrat :)
Är du singel? Nej, jag har min Mr- Thuresson :)

vill du ha kille? Ja det skulle vara trevligt :) (mehehe, skoja! Jag har en. )
Vem är snyggast? Ja, i ALLA lägen, jag! Även när jag ser ut som en feminin Voldermort!
Vem vet mest om dig? Judit och Zebastian
Vad vill du ha just nu? pengar, lov, paket, Zebastian, myskväll med alla brudarna, Florida, sommmar. ehm, jag vill ha mycket helt enkelt! :P
Ditt mål i livet? Att inte faila gymnasiet!
Hur gammal är den äldsta person du kysst? En gång i tiden var han 18, nu är han minsann 19 :O
McDonalds eller Burgerking? Håll käften! BK ofc! (gosh!)
Sjunger du? Det gör jag, sedan skrattar jag. Eller så skrattar någon annan, det är olika på så vis...
Vill du gifta dig? Möjligt :)
Kommer du överens med dina föräldrar? När dom är snälla så :)
Din hårfärg? brun.
Skor du hade på dig idag? skinn-conversen
Vad sover du i? i sängen? Vart fan annars ska man sova?!
Kläder du har på dig? okej, jag kan alltså inte undvika frågan om vad jag har på mig längre... Sanningen är att jag är naken. Men so what? Får man inte vara spritt språngande naken ones in a while hemma i sitt egna hus, i sitt egna rum, i sin egna säng?! HAH?! Är det så hemskt? Är inte du kanske lite naken just nu? Hmm? Juste!
Favoritårstid? sommar
Favoritmat och dryck? Sushi (förvånansvärt nyttigt va?) och cola light :)

Hur svarar du i telefonen hemma?رأس خنزير حلال مسلخ هنا ، كيف يمكنني مساعدتك؟

Hur svarar du i mobilen? mjeello? ;)

Sov du ensam inatt? Jag sover ensam inatt ja!
Vad gjorde du kl 08 imorse? Då satt jag i skolan likt en duktig flicka :)
Vad var det senaste någon sa till dig? jag älskardig (men ta det med en nypa salt för det var Petra som sa det...)
Druckit idag? vatten, cola, soda stream-dricka, vodka. Listan är lång...
Vad är det för väder hos dig nu? Kallt.
Godaste glassmaken? lakrits!
Drömmer du mardrömmar? jag kommer aldrig ihåg vad jag drömt.
Favoritklädsel? Men herre GUD! JAG GILLAR ATT VARA NAKEN! VAD ÄR PROBLEMET?!
Favorit godis? lakrits!
Hur många kuddar sover du med? 2
Längtar du mest efter just nu? Jul, lov, Florida, Regina Spektor med Zebbe, glöggfest i kroken i helgen...
Vad luktar det nu om du sniffar lite? ingenting.
Saknar du någon just nu? svar ja.
Vill du ha barn? ja
Längtar du till din nästa födelsedag? ja, Löjlig fråga,
Är du blyg? Verkar inte som det :O
Tycker du att du har fin dialekt? Jag har ingen dialekt, jag är bara bäst!
Tycker du om fester? Hela mitt liv är en fest (not) men ja. Det gör jag.
Har du använt någon hårprodukt idag? nej.
Vilken åldersgräns tycker du det ska va på systembolaget? 18
En bra film? Moulin Rouge!
Vem får en kram? Ännu en löjlig fråga, men Cassandra :)
Vem får en puss? Zebbe :)

Sprit, cider, vin eller öl? Vodka all the way!

Hund, råtta eller katt? en kudde att sova på.
Tycker du om din pappa? What's not to like? Han är grym på så många sätt som du inte ens kan förstå! :)


Min käre faar. Han är underbar... :)


Kommentarer
Postat av: C

Men kom hit och ge mig min jävla kram då!

EH, hej.

2009-12-08 @ 19:38:44
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0