Vilorummet

Jag har hört mycket ont om vilorummet på folkuniversitetet, det känns som ett sådant ställe som folk kan tänkar göra "snuskiga" saker på... Men nu sitter jag här, mest av artighet. Hade någon form av blodtrycksfall under svenskalektionen, svimmfärdig, illamående och svårt att andas. Så jag får säga till vår lärare (Daniel) att jag måste gå ifrån lektionen med tanke på att det kanske inte är den mest brillianta idén att spy på datorn(spya mellan tangenterna, mums!).
Av Daniel får jag rådet att gå till min klassföreståndare/mentor för att berätta om situationen, vilket jag gör. Och vad blev resultatet?

1. Jag har ringt till NÄL för att fråga vad felet är.
2. Jag har stressat upp stackars farmor som ska hämta mig (trots att hon bor bara några meter bort)
3. Jag sitter i ett ganska äckligt vilorum.

btw, det står "tänk på vad du gör" på väggen. Eeeehm? Innebär det att man ska hålla sig borta från kuddarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0