Varför är inte min statistik tillgänglig? :(

Är det för att
1.  Jag har så OTROOOOOOOOOOOOOOOLIGT många läsare att det helt enkelt inte hänger med?
2. Jag alltid kollar min status mellan klockan 1 och 3 på natten?
eller 3. Jag har inga läsare what so ever så blogg.se gör sig inte besväret att uppdatera min statistik. (Hahhaha! men som jo eller hur! Jag? Inga läsare? Please, i verkligheten har jag mer läsare än BlondinBella, men jag vill inte att någon ska bli avis och kanske få för sig att sjuta mig...)

Pace out brothas'! Nu ska jag puffa på Zebbe, min man (som för tillfället ligger i fösterställning, sexigt!)...

Kommentarer
Postat av: jesper

mu din khaaat har inte träffat dig på typ mega länge ...... trafik ljus

2009-08-08 @ 19:45:37
Postat av: Anonym

Jespers sär stavningar<3



EHEHE, Aja, träffa mig idag!

2009-08-09 @ 01:17:38
Postat av: antagligen ^^ och ja ... alla är ju inte perfekta

antagligen ^^ och ja ... alla är ju inte perfekta

2009-08-09 @ 12:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0