trött i benen

trött i benen efter en hård dag med Folkuniversitetets gymnasium.
08:46 - Cykla från Skoftebyn till stan.
09:00 - Promenad med klassen till knorren (jag ledde min trupp, hur cool är inte jag?)
10:00 - Leka konstiga lekar med SP/ES1
13:26 - Gå tillbaka från knorren in till stan för att fika med några tjejer ur klassen.
14:30 - Cyklar tillbaka till Skoftebyn, droppar in hos Cornelia på hemvägen. (myyyyys)
16:30 - Får ett samtal från Zebbe som undrar vart jag är efter som att han är hemma hos mig, men det är inte jag. Cyklar därför med racer speed hem till Hallevadsvägen.
16:15 - 21:28 - Gör en massa jobbiga ansträngningar så som att gå i trappor, äta mat, gå ut med hunden och surfa på intranätet (surfa, det är ansträngande om något!)

Nu ska jag duscha så jag är fin och fresch och luktar rosor på min första riktiga lektion på Folkuniversitetet.
Hör av mig när jag känner för att anstränga mina fingrar med att blogga igen. :)

Smuts, heeeeeej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0